Skip to main content

E-DAY!

Assalammualaikum

Hi all, lama tak hupdate belog ni.. well, life someday will change kan? so, i'm now change my status.. Alhamdulillah, hubungan aku dan hayat semakin hampir ke puncak.. hehe.. and now! kami dah bertunang! omaigod!..
And thanks to wirdah and her adik, halil yang sudi melayan kerenah kami, they are actually my fev photographer. Also my mak andam, kak sue from songket sutera, my sister and all my family.. without them, i dont even know how my majlis would be. so, another day and another time i will update again about my E-day, cause right now im feel so tired and sleepy.. enjoy the photo below.. hihi...

  [ My new family.. love to be a part of this family]

They are beautiful then i knew. :)
[ Photoshoot time! ]
 

[ My Highschool Bff.. Lurve them all Forever!! ]

Seriously susah nak gambarkan perasaan ni bila dah happy, plus dapat better offer dari company lain.. orang cakap rezeki nak mendirikan masjid.. semua itu kerja tuhan, Amin.. Lagi terharu all my fev friend yang sporting support me.. rasa terharu and blush sangat. Akhirnya masa itu tiba juga... :)
[ My Lurvely hantaran handmade by My crazy Sister! ]

[ Super Duper Lurvely sibling!! ]


Nothing much to say, same as other blogger bila bertunang, nak share every single thing yang happen time Engagement tersebut. But sekarang masih terlompat-lompat, so idea memang cetek sesangat. hehe.. 100 thanks to +Hani Fadzil+Zairina Zainudin , erin, wahyu.. and others yang memeriahkan majlis. Love come and go, but thanks to GOD, this love is never END, Seriously, i'm appreciate to my becoming cousin, Wahyu, who trying to make me happy by kenalkan me with this fantastic guy.. even sometimes things happen for no reason, but this love is much better then before... Insyaallah..
[ My Future Husban :') ]
 

And today, im so humble, sebab sheena, zai, zana and iza, which them is my officemate, telah berbesar hati membeli me bantal teddy yg so cute.. haru sangat2! :|
[ The gift from my Officemate! PsycoOo! they trying to make me CRY! huaaahhh! ]
  
Oh i wish that i never change my current job.. but, time may change, and its time for me to change to be better.. Time may change me, But I can't change time.. I love all the people who always beside me, care about me, when im up and down, although i dont ever show it, but i know, their know it. :)

Thanks, this is what i've been trough, and i love it to be this way, alhamdulillah..

XoXo
Ain



Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so