Skip to main content

OhSEM?

Assalammualaikum...

Hello my blog, sudah lama sangat aku tak hadap blog ni. phuiii... Dah takde masa nak mentelaah blog ni, dan harini adalah hari yang FREE untuk saya, mungkin sebab kerja dah siap! ecewah..
yelah tu... T__T'


Cute sangat..!


Untuk tatapan di pagi hari, aku teringat berkenaan kereta cute atasni. Seriously, ini lah first time aku melihat kereta secomel ini. At first aku ingat kereta kancil yang di modified, tapi banyak pulak kereta berkenaan di JB. Kereta ini jugalah yang membuat aku terpesona sedikit, (jakun seh).. bukan apa, sebab dia terlampau comel and aku rasa tak pernah lagi tengok kenderaan secomel ni. pergh taste apa ni?! hehe. 

But, office mate aku cakap kereta ni kalau beli, akan sangkut dengan JPJ, Erk? like.. seriously? ceh..
Teruja bercerita pasal kereta ni apekeheinye ain? itu sebab ai ada niat nak membeli kereta kot.. KOT? muahahaha! Mulanya memang teringin bangat nak beli motor, tapi keluarga tak restu.. Y__Y' (kalau beli juga camne? adoiyai..)


*Sebelum apa-apa, nak minta maaf kepada pemilik kenderaan berkenaan sebab saya telah menggunakan kenderaan anda.. peace yaw!

Comments

  1. Replies
    1. kan.. hehe.. tetibe rasa macam minat plak.. aha
      :)

      Delete
  2. kat jb memang ramai pon yang buat macam ni.
    kete kancil, bumper pakai bumper kete lain.
    tapi JPJ memang tak lepas laa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seriesly? pergh tak tau plak aku farn.. memang tak lepas eh. kete ni modified la kira nya kan?
      now i know.. ^_^

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so