Skip to main content

Jangan letakkan diri pada tempat yang tinggi, kau mungkin terjatuh nanti.

Sekarang aku berada di office, sangat menyedihkan bila aku rasa seperti tidak mahu lagi bersandiwarakan diri disini.. kui kui kui.. dunia ini luas, aku banyak merantau beberapa hari ini, dengan kerenah sahabat office *yayan yang banyak membawa aku mengenal kawasan-kawasan yang masih mengamalkan budaya kekeluargaan.. hihi.. (yeke?)

Dan buat pertama kalinya, aku pergi ke sebuah tempat yang agak pendalaman, DESARU
tempat yang memang sesuai untuk semua manusia di muka bumi ini.
indah, menakjubkan..
peramah ; itu lah yang sangat sesuai untuk pekerja, pnduduk & manusia yang ada di Desaru..

*walaupun pakcik kedai makan.. hihi, lagu awie & amy search tu memang GEMPAK la bro.. auwwch
sempat aku mengambil gambar yang menarik disana
dan kenal rapat orang-orang DESARU..
hihi.. jakun? oh.. ada aku segan? tidak sama sekali..

waah.. masa dah tamat.. time to go home and skype with my baby~ <3

Ombaknya menyamankan.. ups, nanti aku letak gambar tempatnya ok..
credit : Nur

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so