Skip to main content

Aku yg bosan+penat..hehe..^^


haha..aku klakani..knp?sbb..semalam aku g clas mcm kebiasaannyer kan..aku budget pakai ksot baru (ksot murah).ksot tu aku bli kt giant shah alam 2mgu lepas, :D.. xtualy aku bli ksot 2pon kerana terdesak..sbb nk ms tu aku ada presentation dow..kne kai semat2lakan.. hehe.. so,okla..smlm hari ahad tu aku pakai lg ksot tersebot mule2 aku da perasan ksot tu cm len mcm bile aku memulakan perjlnan..ahh,xpela,xde ape..bisik ht aku..tehee..sejurus lepas tu..aku break jp g mam kt ttdi dgn group study aku..lepasje mam nak blkla poli blk kn..tbe2 ms aku kua kreta dgn ayunye dan agak2 sopan klua dr kereta satria neo angah itu,ksot aku kopak..cm cecibaian telah terjadi kepada aku yg poyo2 membudgetkan diri ku ini..hahaha..siot..ape lg tekial2 aku..aku mtk tlg angah..nk plak kaki si angah ni besar gjh..slipa dia ala2 slipa jmbn da lusuh gitu.. diberinya aku pakai.. xpela,vouge xvouge aku pon larungkan je.. hehe.. sekbek xde org memerasankan keadaan slipa yg aku pake itu..ahahaha..hbs clas math,akupon menjemput/mengajak angah g bli slipa ngn aku kt giant.. jd kamipon pergila bli..akupon mmg suke mengadu kt hyt..aku mngadula kt dia.. dia ckp.."tula,i suh u bli yg mhl sikit..ksot murah gak u bli,kn tgk da jd ape..g la bli slipa jer.." hahaha..kecemburuannye trserlah gak r kan bila aku rpt ckit2 dgn angah,tp aku tgk,dia cm da ok kit..da mcm slesa kot..haha..jgn jd cm dulu suda..ups..secret.. well akhirnye akupon membli slipa baru kt giant yg hergenye r,7hinggit itu..^.^


so.. prot sude lapani dow.. mau g mam kt majlis shanti. .pity sgt dgn shanti (my ofismate) sbb da khilangn husban yg dicintainya.. ok.. sgt laparin.. tata~

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so