Skip to main content

Berbuka Puasa di JW marriott

Assalammualaikum..

Tak tau nak mula macam mana, blur sangat sebenarnya, tapi sebabkan ada peminat yang beria minta saya post tentang iftar semalam, so here it is, khas untuk cik Sheena yang tidak dapat menghadirkan diri pada kejadian tersebut.

Entry kali ini saya nak sajikan dengan makanan yang dihidangkan di majlis iftar tersebut. Seriesly, gambar yang ada takdela banyak mana, sekadar macam gitu gitu je. Majlis berbuka di JW Marriott semalam ditaja oleh IRIS Corporation, dan kami dari pihak MYEG di jemput untuk memeriahkan lagi majlis tersebut. Makanan yang disediakan sangat Not Bad laaa. JW Marriott menyediakan hidangan secara buffet dan kuantiti nya memang aum! banyak ok.. semuanya mengiurkan, dan saya pasti kalau hari hari iftar disana, Jangan mimpi nak Diet ok!


 inilah dia en Azhar..

 mine...hahahaha

not so in my taste.. but the design sangat Cool!!

Elin punya. heha..
Extra- nasi ayam. tak habis kau!! hahaha (tamaks!)


 Coklat milk Cake tu sangat SEDAP!
 yang kanan dua ekor tu retis ok!
Candit gambar retis kau. hahaha.. !

Semua makanan yang ada dipelahap oleh retis retis ni!
 
Inilah dia pencinta makanan! Hi, En azhari..
 
Tetamu mempelahap makanan. ahaha!  
eh satay! series satay dia sangat OHsem!!

Upload Done....
So kepada Iris Corporation ain mengucapkan berbanyak- banyak terima kasih sebab invite kami menjamu selera yang sangat banyak. and saya pun berat bukan berkurangan tapi berlebihan dah. (GERAM!)

Sebelum menutup entry kali ini. saya nak habaq kat hang pa semua, time time saya dan elin nak berambus dari Marriott tu.. kitorang jumpa HANS ISSAC ok!! Series shit sangat yang sebenarnya saya langsung tak fanatic atau berminat or whatsoever dengan hans ni.. namun demikian, pada kejadian tersebut, time tu dia betul betul baru masuk ke dalam hotel, rasa macam OH EM G!! pandang i please! hahaha.. perangaipun ada ala ala peminat justin bibir kejap, nasib baik saya tak pergi peluk dia! hoh?? peluk.. yela, hensem gile weih.. tak tau la bagi orang lain kan... Sebab taste kita berbeza, but for me.. sangaaaaat HENSEM hokei!! ha siap berhighligh merah lagi tu. Layak sungguh dibuat calon suami! suami aku la, bukan ekau. rugi betul retis yang berkenaan menolak cintanya.. kahahaks.. berangan pula i ni.. tak pe la pun , bukan selalu nye pun berangan macam ini. hahaha.. oh abang hans,i boleh bawa you kejalan yang benar.. i miss u! eh? hahahaha~ (gedik sangat kau!!). 

hans isaac

Unfortunately, the true story is, saya tak pergi pun terkial kial dekat dia, just pandang seperti harapkan dia memandang aku. jadi takdelah nak bergambar ape semua...(cerita ini adalah rekaan-tak ngaku diri jap) dah dah, jangan nak perasan sangat, cukup cukup la dengan adanya hans hayat aka adi putra kau ain.. bhahahah!

Itu sahaja untuk entry kali ini.. TO my beloved SHEENA, baca tau! hehehe.. 
daaaa~

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so