Skip to main content

“Here Comes The Sun”

Pernah dengar lagu “Here Comes The Sun”? aku pun kurang familiar dengan lagu ni.. hehehe.. mungkin story pada kalini agak basi kot...Well, ada aku kesah? hahaha..nak jugak menyemakkan belog aku dengan kebanggaan aku terhadap seorang artis malaysia ni! OH MY GOD!!

Ok, First of all, bukan senang untuk kita menggembirakan semua orang and terima diri kita dalam apa jua keadaan, tapi Yunalis Zarai atau lebih sinonim dengan panggilan Yuna, telah membuktikan kepada aku jua pada mata dunia bahawa dia bukanlah gadis biasa. hehehe...

Terbaru, lagu yang dipopularkan oleh The Beatles “Here Comes The Sun” telah dinyanyikan oleh Yuna! yuna semestinya suka memperbaharui lagu orang lain.. huhuhu, atleast beliau tak popular sebab kontroversi macam artis-artis sekarangni. Senang je dapat nama bila kawan dengan orang kenamaan.. ups, whateverrr..

 The Beatles yang femes dengan lagu, Yesterday! :)

Lagu yang dinyanyikan semula oleh yuna itu dikatakan menjadi lagu penutup untuk filem terbaru Savage, what???!! cerita obersea ok, and cerita tu memang hot in the air kerana ia dibintangi oleh pelakon terkemuka dan diminati oleh ayahanda beta iaitu, John Travolta!! hehehe.. barisan pelakon yang bersama-sama dalam filem seperti Blake Lively, Benicio Del Toro, Salma Hayek!! huhu, dan Uma Thurnam.

ehm.. dah keluarla! X'D

Filem ini di arahkan oleh Oliver Stone yakni pengarah untuk filem Wall Street (1987) dan Wall Street Money Never Sleeps (2011). "Here Comes The Sun" nyanyian Yuna bersama beberapa lagi lagu akan dilancarkan dalam satu album pada 6 julai 2012.. ceh dah lancar dah ni.. hehehe..

Cerita action ini dikatakan sangat hot in the air juga la.. kisah cerita ini bermula dari Ben (Harun Taylor-Johnson), Universiti California, Berkeley siswazah, dan Chon (Taylor Kitsch), bekas Tentera Laut SEAL Amerika Syarikat adalah penanam ganja tertinggi, produk mereka adalah yang terbaik dalam perniagaan. Ben menyediakan idea dan Chon memberikan tenaga kerana mereka menjalankan operasi mereka dengan jayanya secara aman. Mereka juga berkongsi teman wanita Ophelia (Blake Lively) dan hubungan tiga hala ini berjalan dengan baik. Satu hari mereka didatangi oleh wakil-wakil Elena Sánchez (Salma Hayek) cartel Baja. Elena menawarkan diri untuk join in the club dengan Mereka. Ben dan Chon menolak tawaran cartel baja. So, Elena menghantar Lado (Benicio del Toro) untuk menculik teman wanita mereka. Berikutan penculikan itu, mereka telah bergabung dengan agen DEA rasuah, (John Travolta) untuk menentang cartel dan menyelamatkan Ophelia.-Wikipedia

Well, bangga nye aku ada artis secantik, semanis, semerdu cik yuna kita, and ini membuktikan betapa hebatnya bakat seorang artis MALAYSIA bernama Yuna ni.. seriesly, aku memang admire dengan lagu-lagu beliau. Even kekadang ayah aku cakap lagu dia macam lagu bercakap..ngahahah! lagu terukir dibintang adalah salah satu lagu feveret mak aku, kata mama, lagu-lagu yuna banyak diciplak dari lagu-lagu lama. lagu ketika mama masih kecil, pandai betul Yuna! hehehe.. tapi aku memang suka semua lagu dia, After Midnight pun sangat best ok! 

 ~yuna~

So, untuk yuna, teruskan mengharumkan nama malaysia! * tetibe berangan nak petik gitar and nyanyi kat obersea macam artis kita! ouch.. suka nya saya.. oh oklah, daaaa~ :)

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so