Skip to main content

what's make you happy

silly me :)

apa yang membuatkan kita happy? for me.. many things can make me happy. tapi kadang-kadang manusia lupa untuk menghappykan diri sendiri. 
what im trying to say is something that i still wondering.. hehe.. sometimes, i dont know how to think about people around me. i feel like nothing..
back to the title.. whats make you or me or others happy.. maybe, the heart.. the smile, the feelingness and the freaking confident can make we happy. but not all i said is true and i never ask you to believe it.. hihi.. oh i always mess around.. why baby? why? erk!

wrong decision is the big trouble. i know. setiap kata yang diluah tidak semestinya benar.. 'liar'~
kadang, insan lupa yang mereka banyak menipu. yup, tak salah kan??
ok, when you're lying, and at the same time you make people trust you.. but do u ever know, that it will kill u someday.. *plastic!

than why i feel the same way too?? i hate the liar. i hate when i be like that.. don't do that to me again and again please.. oh.. tukar topik kepada liar pulak. hahahaha.. damn you ain! :)
my brother accident terlanggar divider di Jb. hope he gonna be ok.. my mum and dad arrive to see him. and today im off.. urp~

well, the best way to make my self happy is remind the best moment of mine.. lalala.. do you do the same way too?? i bet you will.. 
anyway, thanks for everything..
the best is yours..
im happy now.
take care
thank you
:)

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so