Skip to main content

lemah semangat

harini aku tgk video.. 'AWEK CUN DILENYEK TRAILER'.. aduh..mcm2 dunia sekarang.. lps tgk bdn aku lemahje.. pening pale.. muke merah.. nak kata teruk sgt tu xdela videonye..hm.. dulupun ade gak yg cite sal manusia kne mam ngn harimau kt singapore zoo tu.. aku nangis even tgk gmba.. kdg bf aku ckp jgn tgk.. nnti aku fobia.. hm.. ntahla.. aku mmg tkot sgt.. cube kite bygkn klu bnda tu jd kt diri kita? wallahuallam.. bndani xdijangkapun.. kenapa slalu kes mcmni polis, ambulan akan delay.. org awm pun sepatutnya berkerja sama.. lumrah manusiakan.. tp mmg aku xtau kenapa aku amat berminat untuk tgk kejadian sebegini.. tp nanti aku yg pitam.. baru2 ni kt paper.. ttg pkcik hncor kne laggar byk kali pon sma.. kt rawang tak silap.. tgl kakije.. aduh.. kesian sgtlagi, budak cina hncor kepala kne lggar..hm.. ayah ckp,semenjak gawatni mcm2 belaku.. selalu kemalangan.. nanti msti akan timbul org perkatakan ttg kiamat.. hm.. kdg2 kita xsedar bnda yg berlaku bukan atas kehendak kita.. mmg aku xle tgk bnda mcmni.. tp aku amat berminat nak tgk.. nak tau.. dlm ms yg sama aku rs sakit teramat atas apa yg dorg alami.. duh.. pning pale bila nk dalami.. just kita hrus brdoa agar kita xmeninggal dlm keadaan yg dasyat mcm 2.. 

insyaallah... ain~

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so