Skip to main content

2 perkara dlm 1 masa

aduh..matila..mgu dpn ada 2fntion..pning otak tol..asalla wat hari yg sama?adoyai..ni harini aku nk g curve o mid cr dress lak..ish,besok ada kuiz.xbaca sepatah harampunlakan..sian tol hidup insan bernama nurul'ainni..kat ofis lak aku skrgni da cm sengal2..ape yg aku wat sume bnda sameje hari2..xde pkmbangan lgsg..dala hayat jaoh,nk mtk tulun shapepon aku tak tau..tnsion gak idop aku skrg..nsb bek ada hayat yg slalu control emotional aku dr hangin xtntu psl jd co0l..Tq bb..ehehehe..^^ adoi jiwang toltd plak aku da pning cr masa nk g shopin dress utk aku g diner nt..mslhnye mmg aku xde msa duh..kelas da skrg cm pax gile nk mati..nk enjoy jgn ckp jrg sekali ow..sian afni xciden smlm, nad gtau aku..isk2..pstu mybe aku g shopin harini tu,adoi..mcm2..sekbek diner aku tu mlm..n rs2nye smpt kot lps aku blk klas,pning gak r nt nk tkejar2 sna sni..xpe2.. aku redha..al maklumla org femes emos.. hahaha.. perasan btol!klu xofis msti aku xdjmput kot. ^.^1hal ag.. aku pnin r company akuni..jnji nk bg bonus,tp cm tambi pon ade..kjp ckp 'this month' then tbe2 ckp next month..mmg apaliau tol..ngehehehe..lg lak..yg aku xthn ex bf aku yg muke mmg sebijik cm babi utan cari aku blk..klu 1xpe?ni 3org skali..mmg jht dowh akuni..hahahah..:D ngehehe.. la pulak dorg msg aku kt mspcela, mintak num kot..siap ckp nyesal la apela..da akuni mmg bkn jns da 'berak..amik tahik tu blik r plakkan..' (gile selekeh ayat aku!!)hahah..ala2 ludah jilat blik tu mmg bukan species aku kotlakan...ngehehe..apepn mls nk pk bnda yg bukan mslh aku..hdup aku mgkinla da complete sekali duh..daade keje,even kdg2je hapy dgn kje,kdgje nk rs bnti kje,kdgje rs nk mngmok..apepn ada big fmly yg kdg2jer ok kdg2jer xok..kdg2jer emo..kdg2jer baik hati thp dewa..ngehehe..ada boyfren yg kdgjer mmhami,kdgjer xfhm,kdg2jer gdo,kdg2jer romantik nk mati...syukur ade kje dr xdekan..ade klas,perh mmg perfect hdp aku..just xde lesen lgje..klu ada mmg aku da bli toyota celica r..mazda rx7 or 8 ke..fairlady ke..masyuk duh..okla,my mum da smpe muahh..lega luah perasaan..

Comments

Popular posts from this blog

sakit itu dari hati

FUCK!

Kucing2!!

Ahad g umah hayat lagi? hahaha..dia nak tunjuk kat aku kebesaran si prince yg mmg besar gedabeng!hihiihi..xlama tu aku n hayat plak g mandikn kasih,yg best tu aku mndikan tp hayat yang kena cakar..habisla tgn dia pnuh cakaran kucing.. hihihi.. haish,mmg kucing2 beliau xmkn saman duh..yg sikecik tu..xhbs2 main..kucing besa pon tatotkan dia..   inila si kaseh yg tak makan saman..dia kejekan princess

My big DAY! Alhamdulillah..

Assalammualaikum, Macam dah lama sangat tak update blog yang usang ni. Al-maklumlah dah menjadi seorang isteri.. Alhamdulillah. hehe.. first of all i really want to share my wedding story. the best moment of my life. Finally i've decide to get this best place ever! sebenarnya ianya secara kebetulan, on the day my husband grandma punya birthday, diorang buat makan makan di  Naili's sentul . And it was suprising me sebab time tu ada someone baru lepas buat majlis pernikahan dekat  Rumah tamu datin halijah , which is betul-betul sebelah naili's. So, i ask my husband (masa tu belum jadi husband lagi) to get the phone number. And yes, the price for wedding is really amazing, sangat berpatutan, plus include penginapan, catering, makeup, set persalinan/wedding cake and pelamin. Highly recommended untuk sesiapa yang suka kan gaya klasik dan traditional.So the place dah decide, plus disebabkan tempat tu sangat classic, i pakai songket. *mari berhuhu. Done dengan my place, so